Nevyhovující zboží nám můžete do 14 dnů od jeho převzetí bez problémů vrátit. Zaslat zpět můžete celou objednávku nebo třeba jen její část.

! Zboží, prosím, zasílejte nenošené, nezašpiněné, neponičené, v původním obalu včetně visaček. Zkrátka opravdu jen vyzkoušené doma.! V opačném případě Vám bude bohužel vráceno zpět.

Originální krabici od bot PROSÍM nepolepujte, nepopisujte a jinak neničte, zabalte ji do dalšího obalu - postačí zabalit do papíru nebo vložit do jiné větší krabice od čehokoliv.

Pokud vracíte pouze část objednávky a hodnota stávající objednávky tak klesne pod hranici, kdy máte nárok na poštovné zdarma, bude cena dopravy stržena z vrácené platby. Děkujeme za pochopení.

Pokud zákazník platil kartou, vrací se mu peníze zpět na stejnou kartu, kterou byla původní platba hrazena. Stejně tak v případě online převodu přes platební bránu Comgate.

Vrácení přes Zásilkovnu:

  • k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář viz. Odstoupení od smlouvy nebo vyplňte interaktivní formulář viz. níže
  • pečlivě zabalte
  • odneste na pobočku Zásilkovny a obsluze nahlaste kód : 97420874 (nepotřebujete vytisknutý štítek, o to se postarají na Zásilkovně)
  • za zpětné zaslání přes Zásilkovnu bude zákazníkovi účtováno 59 Kč (bude strženo z vrácené částky)
  • balíček k nám doputuje za cca 4 dny, následně zpracujeme vratku, vystavíme dobropis a odešleme Vám platbu zpět. To vše se snažíme vyřídit nejpozději do 14ti dnů od převzetí.

Vrácení na adresu:

  • k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář viz. Odstoupení od smlouvy nebo vyplňte interaktivní formulář viz. níže
  • pečlivě zabalte
  • odešlete libovolným způsobem na adresu: Žaneta Popelářová, Na Baborčici 303, 387 31 Radomyšl
  • nezasílejte na dobírku, poštovné k nám si hradí zákazník sám
  • až k nám balíček doputuje, zpracujeme vratku, vystavíme dobropis a odešleme Vám platbu zpět. To vše se snažíme vyřídit nejpozději do 14ti dnů od převzetí.

Použít můžete interaktivní formulář viz. níže. Ten bude zaevidován u nás v systému a stačí už jen doposlat zboží s vytištěnou fakturou (nebo alespoň lístečkem s číslem faktury, aby došlo ke správnému přiřazení balíčku).