Vrácení zboží
Nevyhovující zboží nám můžete do 14 dnů od jeho převzetí bez problémů vrátit.
! Zboží, prosím, zasílejte nenošené, nezašpiněné, neponičené, v původním obalu včetně visaček. Zkrátka opravdu jen vyzkoušené doma.! V opačném případě Vám bude bohužel vráceno zpět.
Originální krabici od bot PROSÍM nepolepujte, nepopisujte a jinak neničte, zabalte ji do dalšího obalu.
Pokud vracíte pouze část objednávky a hodnota stávající objednávky tak klesne pod hranici, kdy máte nárok na poštovné zdarma, bude cena dopravy stržena z vrácené platby. Děkujeme za pochopení.
Pokud zákazník platil kartou, vrací se mu peníze zpět na stejnou kartu, kterou byla původní platba hrazena. Stejně tak v případě online převodu přes platební bránu Comgate.
Vrácení přes Zásilkovnu:
- k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář viz. Odstoupení od smlouvy nebo vyplňte interaktivní formulář viz. níže
- pečlivě zabalte
- odneste na pobočku Zásilkovny a obsluze nahlaste kód : 97420874 (nepotřebujete vytisknutý štítek, o to se postarají na Zásilkovně)
- za zpětné odeslání účtujeme 69 Kč, tato částka bude stržena z vrácené platby
- balíček k nám doputuje za cca 4 dny, následně zpracujeme vratku, vystavíme dobropis a odešleme Vám platbu zpět. To vše se snažíme vyřídit nejpozději do 14ti dnů od převzetí.
Vrácení na adresu:
- k vrácenému zboží přiložte vyplněný formulář viz. Odstoupení od smlouvy nebo vyplňte interaktivní formulář viz. níže
- pečlivě zabalte
- odešlete libovolným způsobem na adresu: Žaneta Popelářová, Na Baborčici 303, 387 31 Radomyšl
- nezasílejte na dobírku, poštovné k nám si hradí zákazník sám
- až k nám balíček doputuje, zpracujeme vratku, vystavíme dobropis a odešleme Vám platbu zpět. To vše se snažíme vyřídit nejpozději do 14ti dnů od převzetí.
Použít můžete interaktivní formulář viz. níže. Ten bude zaevidován u nás v systému a stačí už jen doposlat zboží s vytištěnou fakturou (nebo alespoň lístečkem s číslem faktury, aby došlo ke správnému přiřazení balíčku).